Meest Gestelde Vragen

Als ik iets bestel in de webshop, wanneer heb ik het door mij bestelde product dan in huis?
Uw product heeft u binnen 1-2 werkdagen vanaf besteldatum in huis, mits alle artikelen op voorraad zijn.
 
Welke verzendkosten worden er berekend voor een webshopbestelling?
Uw bestelling wordt gratis verzonden vanaf 35 euro in Nederland en vanaf 60 euro in België.
Voor alle verzendopties klik op deze link.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
De webshop biedt u ook de mogelijkheid om een bestelling af te halen, uiteraard is dit geheel gratis. U kunt hiervoor kiezen wanneer u in uw winkelmandje bij het kopje "Verzenden" op afhalen bij winkelier klikt. De verzendkosten komen dan automatisch te vervallen. Momenteel kunt u niet pinnen bij afhalen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt via de DPD pakketservice bij u thuis of op een pickup punt bezorgd.

Ik wil gebruik maken van mijn herroepingsrecht, hoe werkt dat?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
 
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dient u Happy2Play met wie u een overeenkomst heeft gesloten via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.  Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
 
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten wanneer de complete zending retour komt (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij uw retour in goede orde ontvangen hebben terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, mits dit nit meer mogelijk is; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. 

Hoe kan ik een product vinden in de webshop?
U kunt op twee manieren een product vinden in onze webwinkel. De eerste mogelijkheid is het invoeren van een zoekterm rechts bovenin het scherm. Dit is vooral handig als u precies weet wat u nodig heeft. U kunt ook op categorie zoeken, de categorieën vindt u terug onder de header en links van het scherm zodra u in de webshop bent.

Zijn de gegevens die ik in moet vullen veilig bij Happy2Play?
Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en zorgen ervoor dat de persoonlijk informatie die u aan ons doorgeeft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken.

Hoe kan ik de inhoud van mijn winkelmandje wijzigen?
Het winkelmandje is in principe hetzelfde als in een supermarkt. U kunt er een aantal producten inleggen, maar u bent uiteraard niet automatisch verplicht deze te kopen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken in te webwinkel. U kunt altijd bekijken wat er in uw winkelmandje zit, waar u ook bent in de webwinkel. U kunt de inhoud van uw winkelmandje bekijken of wijzigen wanneer u maar wilt. Van ieder product kunt u het gewenste aantal veranderen door op de pijltjes naar boven of beneden te klikken. Ook kunt u producten uit het mandje verwijderen. Daarna kunt u weer verder winkelen of direct naar de kassa gaan om uw bestelling af te ronden.

Ik wil een bestelling en de factuur elk op een ander adres ontvangen. Is dit mogelijk?
Uiteraard is dit geen probleem. U kunt hiervoor een ander afleveradres ingeven, bijvoorbeeld als u een cadeautje wilt verzenden.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, al onze vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik betalen als ik iets wil kopen op de webshop?
U kunt uw bestelling middels iDEAL , Bancontact, PayPal, Klarna Achteraf Betalen of vooruitbetaling. 

Wat is iDEAL of Bancontact?
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Betaal ik veilig bij Happy2Play?
Ja, Happy2Play verwerkt uw gegevens via de beveiligde omgeving van Mollie.

Kan ik mijn suggesties voor deze webshop ergens kwijt?
Heeft u suggesties voor onze webshop, ons assortiment of voor een ander onderdeel? Stuur ons dan een e-mail. Wij stellen uw mening erg op prijs. Heeft u een algemene vraag over onze website? Uiteraard kunt u ons dan ook emailen. Wij zullen u binnen 48 uur  van een reactie voorzien.

Wat zijn de algemene voorwaarden als ik iets wil kopen via de webshop?
Op verkopen middels de webshop zijn de  Algemene voorwaarden van toepassing.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Indien u een klacht heeft kunt u deze per email indienen bij info@happy2Play.nl. Wordt uw klacht niet naar behoren opgelost, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie


Zit uw vraag er niet bij? info@happy2play.nl

© 2015 - 2020 Happy2Play.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel